Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

PERHELEIRI

12.7.|15:00 - 14.7.|15:00

Ylistaron helluntaiseurakunnan perheleiri Evijärven Kokkokankaalla tulee taas!

Teemana ’Pysähdys Taivaan Iskän olohuoneessa’

Leirin ohjelmaosuudesta vastaavat pastori Mara ja Ermo-jengi. Mukana myös huikea yllätysvieras! Ohjelmassa on leppoisaa löhöilyä sopivaa sanaa, luonnon ääniä, jokaiselle mukavaa tekemistä sekä yhdessäoloa Taivaan Iskän olohuoneessa. Lauantaina tehdään nuorten kanssa action-retki ja myös leiriolympialaiset on ohjelmassa.

Tuttuun tapaan perheleirille ovat tervetulleita perheet eri kokoonpanoin, ja yhtälailla myös perheettömät. Jokaisella alaikäisellä lapsella tulee olla mukana huoltaja!
Leiriohjelma alkaa perjantaina päivällisellä, mutta paikalle kannattaa saapua hiukan aiemmin leiriytymään. Leiri päättyy sunnuntaina leirikirkkoon ja ruokailuun, jonka jälkeen paikalle voi vielä halutessaan jäädä uimaan ja saunomaan.

Majoittuminen:
– neljän hengen mökeissä (ei sähköä, kaksi kerrossänkyä, mökkejä 9kpl)
– omassa asuntoautossa tai -vaunussa
– teltassa
– lisämaksusta Missionuorten keskuksessa Ruurikkalassa, 4km päässä Kokkokankaan leirikeskuksesta

Leirimaksu:
– maksetaan etukäteen seurakunnan tilille
– 15 vuotta täyttäneet 40e
– 7-15 vuotiaat 20e
– alle kouluikäiset 15e
– alle 2 vuotiaat ilmaiseksi

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 1.7.2024 mennessä: